Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Για τα σχολεία - αναφορά πρώτη



Στα σχολεία η κατάσταση είναι ζοφερή. Ο κοινωνικο-πολιτικός σκοταδισμός καθρεφτίζεται και ριζώνει στα σχολεία. Αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί διώκονται για "ανάρμοστη" συμπεριφορά. Οι διευθυντάδες, με κάθε ευκαιρία, προβάρουν τον νέο τους ρόλο, του αξιολογητή ,εκβιάζοντας από πριν, την υπακοή των εκπαιδευτικών. Ο ανταγωνισμός, το κυνήγι πτυχίων και βεβαιώσεων, η εκπόνηση "εκπαιδευτικών" προγραμμάτων για το θεαθήναι , από μερίδα εκπαιδευτικών, προκειμένου αυτό να μετρήσει θετικά στην αξιολόγηση που ρχεται , ο διάχυτος φόβος και η ανασφάλεια, ο καταιγισμός εγκυκλίων, το my school ή αλλιώς ,ο ηλεκτρονικός ρουφιάνος γονιών, παιδιών και εκπαιδευτικών, το  παρουσιολόγιο, η  αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας ή αλλιώς η ατομική ευθύνη του κάθε εκπαιδευτικού να βρει πόρους, χορηγούς...και ατέλειωτες, εκτός εργασιακού ωραρίου, εργατοώρες για τη σύνταξη αναφορών και εισηγήσεων για τη βελτίωση της υλικοτεχνικής και εκπαιδευτικής υποδομής, είναι μικρά μόνο κομμάτια ενός τρομακτικού παζλ που αποτυπώνει την καθημερινότητα των σχολείων.

Ν.Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου