Τρίτη, 27 Μαρτίου 2012

Άκου, χρυσαυγίτη


Άκου, χρυσαυγίτη
όπως πιθανόν να καταλάβεις δεν απευθύνομαι στο μαυροτσούκαλο που παρουσιάζεται για φίρερ της οργάνωσής σου. Είναι γνωστή η υπόληψη που έχει στο διεθνές ‘’λευκό κίνημα’’ που τον αποκαλεί «μαύρο λίπος» (τάδε έφη Ρώσος φίρερ). Είναι γνωστή και η σχέση του με τις μυστικές υπηρεσίες, με στοιχεία από πρωτοκλασάτους της οργάνωσής σας που έπαψαν να είναι μέλη σας. Δεν απευθύνομαι στον άρειο  και πρώην υπαρχηγό σας, Περίανδρο, που επιχείρησε να εκτελέσει τον φοιτητή Δ. Κουσουρή το 98, στα δικαστήρια Ευελπίδων (είναι ακόμα στη φυλακή;). Δεν απευθύνομαι στον Χρ. Ρήγα που σας μάζευε στο μαγαζί του στον Άγιο Παντελεήμονα και ως βασική εργασία του ήταν η εκτέλεση συμβολαίων θανάτου (τα έχεις μάθει αυτά;). Δεν απευθύνομαι σε κάθε λογής εμπόρους όπως ο Παναγιώταρος ή ιδιοκτήτες γυμναστηρίου στα Χανιά ή συμβολαιογράφους από την Πάτρα ή κάθε λογής στελέχη με καβάντζες κι άκρες στην αστυνομία, στο στρατό, στη ‘’δικαιοσύνη’’ ή στα λεφτά της οικογένειας.
Απευθύνομαι σε σένα, το φτωχό, το νέο, τον κακομοίρη, που ενθουσιάζεσαι με τη ‘’ριζοσπαστική’’ ιδέα «εναντίον όλων» και στο τέλος χτυπάς ανελέητα φτωχούς και κακομοίρηδες μαύρους, μαλλιάδες κι άλλους «αριστεροαναρχοάπλυτους», κάνοντας υποκλίσεις σε όσους (και ξένους) συνεργάζονται με μαφίες και μπάτσους για τα ναρκωτικά, την πορνεία και τα όπλα ή κάνοντας έμμεσα πλάτη σε εμπόρους (και ξένους) που προστατεύονται από τα μορατόριουμ του συστήματος (μάθε κινεζικά και σκάσε, γιατί σε βλέπω πορτιέρη στην ελληνική china town). Γράφω σε σένα που είσαι πίσω από τα ΜΑΤ προστατευμένος κάθε φορά που ‘’συναντιόμαστε’’, που βγαίνεις με το σουγιά και σφάζεις. «Μπράβο συναγωνιστή» σου λένε και συ καμαρώνεις σα γύφτικο σκεπάρνι γιατί αναγνωρίζεται η δράση σου.  Όμως το «δεν θα αναλάβουμε ευθύνη» δεν σου το έχουν πει. «Εμείς θα λέμε ότι δεν τα κάναμε εμείς. Εσείς συνεχίστε να βαράτε, να μαχαιρώνετε». Μέχρι πότε όμως, νεαρέ, φτωχέ και κακομοίρη χρυσαυγίτη;
Άκου, χρυσαυγίτη
θα βρεθείς στη φυλακή (ως τελευταία τρύπα στο ζουρνά -για τα μάτια του κόσμου- από την αστυνομία που ενίοτε πιέζεται να συλλάβει και κάποιον από εσάς) αφού θα έχεις μαχαιρώσει διάφορους μελαμψούς, αριστερούς, κοσμοπολίτες, αναρχικούς, που ως γνωστόν «η γη δεν τους ανήκει» αλλά μόνο σ’ αυτούς που έχουν «αίμα και τιμή». Θα βρεθείς μονάχος, ολομόναχος (ομολογώ σε πολύ δύσκολες συνθήκες-έχεις μάθει για το πώς θα σε περιμένουν κάποιοι -δικαίως- στη φυλακή;) αδειασμένος από αυτούς που σου πιπίλισαν τα μυαλά για τον ιστορικό σου ρόλο, να καθαρίσεις τη γη. Το «αίμα και τιμή» σε εκείνες τις συνθήκες –πίστεψέ με- δεν θα σου φανεί καθόλου χρήσιμο.
Άκου, χρυσαυγίτη
επαγγελματικά δεν έχεις άλλη διέξοδο: ναρκωτικά, σωματεμπορία και «πόρτα» σε μαγαζιά. Ο χώρος στον οποίο ανήκεις αυτοχρηματοδοτείται από τον κόσμο της κακιάς νύχτας που αποτελεί εικόνα και ομοίωμά του. Ο σκληρός πυρήνας της αστυνομίας, του στρατού και της ‘’δικαιοσύνης’’  έχει αναπόδραστες σχέσεις με τον υπόκοσμο. Από επάγγελμα; Εντάξει! είναι τα ΜΑΤ, ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ αλλά πόσοι από εσάς θα προλάβουν και πόσους από εσάς θα προσλάβουν; Τι σας απόμεινε: Όπλα, ναρκωτικά, κάθε χρώματος γυναικεία σάρκα, λαθρεμπόριο, εκτελέσεις συμβολαίων θανάτου, μισθοφόροι σε στρατούς. Ξέρεις, όπως οι αμερικανιές που σου αρέσει να βλέπεις σαν διασκέδαση μετά το καθήκον σου να διαβάζεις τους λόγους του φίρερ Μιχαλολιάκου ή στα πιο κρυφά, το «ο αγών μου». Μόνο που οι ταινίες δεν είναι η πραγματική ζωή.
Άκου, χρυσαυγίτη
μιλάς για την Ελλάδα και δεν έχεις διαβάσει ούτε καν, ελληνική ιστορία από τις πηγές της. Διάβασε Σολωμό (έστω τον «ύμνο εις την ελευθερίαν» που νομίζεις ότι ψέλνεις όταν γκαρίζεις τις δυο πιο γνωστές από τις στροφές του), διάβασε Ρήγα, Κοραή, διάβασε Κολοκοτρώνη, διάβασε Μακρυγιάννη. Διάβασε το τι έκαναν τα «τιμημένα» SS και η Βέρμαχτ που τόσο θαυμάζεις, στα ελληνικά χωριά, μαζί με τους ιδεολογικούς σου προγόνους. Μάθε για τα Καλάβρυτα, για το Δίστομο, για τα χωριά της Κρήτης για την Καισαριανή και για τόσα άλλα μέρη της Ελλάδας «σου» που εκτελεστήκαν χιλιάδες «συνέλληνές σου» από τα SS και τους ιδεολογικούς προγόνους σου, τα τάγματα ασφαλείας και τους χίτες. Μάθε για το λιμό στην κατοχή που οι θαυμαστοί εγκέφαλοι του εθνικοσοσιαλισμού καταδίκασαν τη χώρα «σου» να πεθαίνει στους δρόμους. Μάθε για τα βασανιστήρια της χούντας, για το Πολυτεχνείο που δεν αντέχεις να ακούς (επειδή σε μάθαν να παπαγαλίζεις για την ηθική φθορά μέρους της γενιάς του), για ότι έκαναν στη χώρα «σου» αυτοί οι αξιωματικοί που έκαναν «το λάθος» να μην μας εξοντώσουν όλους (ποιος από αυτούς τους έλληνες αξιωματικούς της Απριλιανής Χούντας καυχιόταν ότι ήταν στο ολοκαύτωμα τον Καλαβρύτων;-ψάξε). Μάθε για τους αρχαίους έλληνες αλλά από τα κείμενά τους. Διάβασε τους προσωκρατικούς, Αριστοτέλη, Πλάτωνα, διάβασε τους τραγικούς, τον Αριστοφάνη, διάβασε τους κυνικούς, τους στωικούς. Τέλος πάντων διάβασε κάτι από αυτούς-κι όχι για αυτούς. Διάβασε, πραγματικά, για ότι θαυμάζεις και μισείς ταυτόχρονα: για τις πολυεθνικές αυτοκρατορίες των Αλεξανδρινών χρόνων και του Βυζαντίου που διαψεύδουν κάθε προσπάθεια των ηλιθίων ‘’διανοουμένων’’ του «κινήματός» σας να ονοματίζουν ελληνικό κάθε ακύρωση της ελληνικής σκέψης που ως οικουμενική σκέψη εμπεριείχε τη δημοκρατία, τη φιλοσοφία και την αμφισβήτηση.
Άκου, χρυσαυγίτη
θα σου τα έλεγα όλα αυτά μπροστά σου, αν μπορούσα να σου τα πω. Αν δεν φοβόμουν ότι θα με σκοτώσεις ή θα με στείλεις στο νοσοκομείο όπως συνηθίζεις με τους εχθρούς που έχεις στο άδειο σου κεφάλι. Είσαι σχεδόν πάντα κρυμμένος πίσω από τα ΜΑΤ, με τις φαλτσέτες έτοιμες να μου βγάλουν τα εντόσθια. Είσαι πάντα οπλισμένος με ρόπαλα και μαχαίρια κι έτοιμος να μου ανοίξεις το κεφάλι. Αναρωτιέμαι αν ποτέ φτάσουν σε εσένα αυτά που σου γράφω αλλά δεν έχω άλλο τρόπο να σου τα πω.
Άκου, χρυσαυγίτη
δεν είσαι εσύ ο μεγαλύτερος κίνδυνος ούτε φοβάμαι ότι θα δημιουργήσεις κίνημα, πέρα από τις ψήφους στα τυφλά που θα βγάλουν τους αρχηγούς σου, βουλευτές. Ξέρω όμως ότι αν δεν βάλεις τον πισινό σου κάτω, να διαβάσεις και να σκεφτείς, θα σε έχω οπλισμένο απέναντί μου, έτοιμο να με καθαρίσεις.
Και να ξέρεις ότι δεν θα κλάψει μόνο η μάνα μου.
Ο συμμαθητής σου, ο παλιός σου φίλος, ο γείτονάς σου, 
ο ξάδερφός σου, ο αδελφός σου, ο συγγενής σου, 
ο άνθρωπος της διπλανής σου πόρτας

6 σχόλια:

  1. "ελληνικής σκέψης που ως οικουμενική σκέψη εμπεριείχε τη δημοκρατία, τη φιλοσοφία και την αμφισβήτηση." Αυτό το σημείο του κειμένου μπήκε από λάθος ή το πιστεύετε; Αυτό είναι ο ελευθεριακός διεθνισμός που πρεσβεύουν οι ελευθεριακοί ως θέση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τον 8ο μέχρι και τον 5ο αιώνα π. Χ. στην αρχαία Ελλάδα, συντελέστηκε μια σπουδαία επανάσταση στη σκέψη, στην τέχνη και στην πολιτική η οποία σταμάτησε κυρίως με την εισβολή των Μακεδόνων όπου κάτω από την επιβολή των όπλων αποθεώθηκε ο δεσποτισμός πάνω στο πτώμα της δημοκρατίας. Σπέρματα αυτής, η μεσαιωνική πόλη και μέχρι και την Αναγέννηση καθώς και αργότερα σ’ όλες τις κλασικές επαναστάσεις. Ο όρος «ελληνική σκέψη» που αδίκως σε ξενίζει δεν αφορά την ονομασία ενός κράτους με τη σύγχρονη έννοια ούτε βέβαια με την αντίστοιχη του έθνους. Η έννοια της «ελληνικής σκέψης» έχει περάσει κυρίως στον ευρωπαϊκό δόκιμο λόγο ως το ιστορικό επίτευγμα της ανθρωπότητας, που γεννήθηκε σ’ αυτόν το συγκεκριμένο,τον ελλαδικό χώρο, το οποίο εξαπλώθηκε όπως εξαπλώθηκε και κυρίως στις επαναστάσεις. (Δεν είναι τυχαίο ότι «Αθήναια» ονομάτιζαν οι αναρχικοί της Ισπανίας τις ελευθεριακές μορφωτικές λέσχες που εμπλούτιζαν με τη ζωή τους την καθημερινότητα της επανάστασης). Για περισσότερα περί "ελληνικού" μπορείς να ανατρέξεις στο Καστοριάδης Κ. (1984) Αρχαία Ελληνική Δημοκρατία και η Σημασία της για μας Σήμερα Εκδ. Ύψιλον ή και στον Jean Pierre Vernant «ΟΙ απαρχές της Ελληνικής Σκέψης» εκδόσεις Καρδαμίτσα. Αν έχεις όρεξη βλέπεις μια ταινία που γυρίστηκε το 84 για τον Καστοριάδη:
    http://vimeo.com/16124558

    Αν έχεις ακόμα περισσότερο κέφι άκου τη συνέντευξη του Καστοριάδη στον Τζίμη Πανούση:
    http://www.youtube.com/watch?v=WYZy6GaSPy0&feature=relmfu

    Κοντολογίς ο ελευθεριακός διεθνισμός δεν αναιρεί αλλά προχωράει πάντα κατά τη γνώμη μου όλες τις κλασικές επαναστάσεις που έθεταν το διεθνισμό (που αποδέχεται την ύπαρξη των εθνών) και οι οποίες προχώρησαν και επικαιροποίησαν αυτό που ήταν κατάκτηση όλης της ανθρωπότητας.
    Ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Ο υπεύθυνος της ανάρτησης, παλιός συμμαθητής, συγγενής, ξάδερφος, γείτονας κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος φίλε μου.
      Δεν είναι μόνο τα φασιστάκια που πρέπει να διαβάσουν και να ξεστραβωθούν, αλλά κι εμείς, οι "απο 'δώ", οι ό,τι-λέμε-πως-πρεσβεύουμε τελοσπάντων.
      Έχουμε μάθει ως χώρος να χαρίζουμε πεδία ιδεολογικής δράσης στους εχθρούς του ανθρώπινου γένους και αυτοί να καπηλεύονται με τη σειρά τους ολόκληρες ιστορικές περιόδους και σχολές σκέψης. Ας το ξεπεράσουμε επιτέλους κι ας στρωθούμε (και εμείς) να διαβάσουμε κάτι παραπάνω που ξεπερνά τα μίζερα στεγανά όπου έχουμε αυτοεγκλωβιστεί.

      Διαγραφή
  3. Ενδιαφέρον κείμενο. Μη φοβάστε τους φασίστες. Είναι θρασύδειλοι. Λίγοι μαφιόζοι, που καθοδηγούν μερικούς κομπλεξικούς, ανόητους, μέλη συμμοριών. Ζούσαν και ζουν στους υπονόμους του παρακράτους, ώσπου τους «ανακάλυψαν» τα ΜΜΕ για το δικό τους παιχνίδι. Ο φασισμός όμως σαν άποψη, δεν βρίσκεται μόνο στα χρυσά αυγά. Είναι μέσα στην καρδιά του καπιταλιστικού συστήματος, κι αυτό τον κάνει επικίνδυνο. Το ψέμα, το μίσος και ο φόβος είναι αυτά που χρησιμοποιούν. Δείτε τις κραυγές των αρχηγών των «αστικών» κομμάτων. Πως θα γλυτώσουν το μαύρισμα; Στρέφοντας την προσοχή από τις απολύσεις και τη χρεοκοπία στους μετανάστες. mitsos175.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως αντιλαμβάνεστε έχουν σβηστεί κάποια σχόλια: ένα καθόλα υβριστικό, ένα άλλο σε γκρίκλις γλώσσα που εκ των έσω καλούσε σε απόσυρση εφόσον υπάρχει φόβος, ένα άλλο που παρέπεμπε σε ένα βίντεο που κατήγγειλε τη Χρυσή Αυγή ως ναζί και το οποίο κατέληγε χαρακτηριστικά: «Και ξέρουμε καλά ότι τελικά δεν υπάρχει καμιά ιδεολογία δεν υπάρχει καμιά βαθιά πολιτική σκέψη, δεν υπάρχει «πατριωτισμός» ούτε εθνικισμός παρά μόνο φανατισμός, ψυχοπαθείς πράξεις και τυφλή βία», αποκαθιστώντας ηθικά, σαφέστατα, τον εθνικισμό και τέλος ένα τελευταίο σχόλιο σχετικά αγενές αλλά με μια προτροπή για σοβαρή ενασχόληση με το ζήτημα το μεταναστευτικό, ταυτίζοντας τις διεθνιστικές ελευθεριακές αντιλήψεις με τον κοσμοπολιτισμό της αγοράς.
      Ο αγαπημένος γείτονάς σας και υπεύθυνος της ανάρτησης

      Διαγραφή
  4. Ως πρωην φασιστας το κειμενο μου μιλησε, και γω στην φαση που περιγραφει το κειμενο ημουνν, και ευτυχως καταλαβα την βρωμοδουλεια και εφυγα χωρις αυτο να γινει με αφορμη κατι ασχημο (συλληψη, ξυλοφορτωμα κλπ).

    Ειναι καλο τετοια κειμενο να προβαλονται στο ιντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή