Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Γιατί ανεβαίνουν δημοσκοπικά οι νεοναζήδες;



Οι τηλεοπτικές συζητήσεις για τα νέα «δημοσκοπικά ευρήματα» έδιναν και έπαιρναν χθες στα κανάλια. Η δημοσκοπική πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το ένα σκέλος. Το άλλο σκέλος ήταν η δημοσκοπική άνοδος των νεοναζήδων. Τα «ανερχόμενα» κανάλια της σκουπιδοειδησεογραφίας έκαναν μακροσκελείς και «βαθυστόχαστες» αναλύσεις γι΄ αυτό το φαινόμενο. Γιατί άραγε ανεβαίνει δημοσκοπική η χρυσή αυγή; Οι απαντήσεις των ρουφιάνων των ΜΜΕ ήταν για άλλη μια φορά οι πλέον αβανταδόρικες για τους νεοναζήδες: γιατί -λέει- υπάρχει το μεγάλο ποσοστό της ανεργίας, γιατί υπάρχει απαξίωση του πολιτικού συστήματος και άλλες τέτοιες μπούρδες. Αυτές τις μπούρδες έχουν αναφέρει ως αίτια και διάφορα κορυφαία πρόσωπα της λεγόμενης αριστεράς και της κεντροαριστεράς, όπως π.χ. ο Κουβέλης.
Καμία σχέση όμως.
Για τη δημοσκοπική άνοδο των νεοναζήδων ευθύνεται η αποσύνθεση του διογκωμένου μικροαστισμού που κυριάρχησε τόσα χρόνια. Τώρα βγαίνει στην επιφάνεια όλος ο βαθύς κοινωνικός συντηρητισμός που τόσα χρόνια εκφραζόταν με το απολίτικο, τα ελληνάδικα και την επιδειξιομανία.
Ευθύνεται η αμορφωσιά όλων εκείνων που μιλάνε για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και είναι ανήμποροι να σχηματίσουν στο λόγο τους έστω και μία πρόταση ολοκληρωμένη.
Ευθύνεται η βαθιά βασιλοχουντική παράδοση που διατρέχει όλη την ελληνική ιστορία του 20ου αιώνα και που τώρα βρίσκει ξανά τους εκφραστές της και αναζητά να κυριαρχήσει και πάλι στις κρατικές δομές.
Ευθύνεται το ίδιο το πολιτικό σύστημα των μεγάλων κομμάτων. Σήμερα, ένα κομμάτι των «στελεχών» αυτού του συστήματος ψάχνει να βρει τη νέα θεσούλα του στους νέους πόλους εξουσίας (ΣΥΡΙΖΑ και χρυσή αυγή), συνοδοιπορούμενο από ένα επίσης μετακινούμενο μεγάλο πελατολόγιο.
Αυτές είναι οι βασικές παράμετροι ανόδου των νεοναζήδων και όχι η ανεργία, η φτώχεια, η εγκληματικότητα και το χάλι του πολιτικού συστήματος. Αυτές είναι οι αφορμές για να βγαίνει ο βούρκος στην επιφάνεια και όχι οι αιτίες που τον προκαλούν. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, τότε δεν θα άξιζε απολύτως καμία υπόληψη στο ανθρώπινο είδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου